maanantai 2. huhtikuuta 2012

Persoonallinen sisustus

 Olen monesti miettinyt ja kadehtinut toisten upeita koteja ja taitavaa sisustussilmää. Mutta aina tullut siihen tulokseen, että eniten mua sävähdyttää vanha tavara ja tarina ja se persoonallisuus, että tämä koti on just tän ihmisen näköinen ja se uskaltaa ja haluaa tehdä kodistaan just sellasen. Ihanat ikea jutut joukossa mut ehdottomasti parhaita on kierrätysideat ja kirpparilöydöt. Kuka kerää kotiin kukka-aiheita, kuka sydänteemaa ja toisella taas tuikkii tähdet ja enkelit joka huoneessa. Ja se onnen tunne kun kirppiksellä teet löydön itsellesi tai vaikka ystävälle lahjaksi. Et siitä tavarasta tulee just se ihminen mieleen.
 Tässä sisustuspuodin eläinaiheita. Uskoisin et jonkun kodissa ammuu lehmät (talouspaperiteline 7e), jonkun kodissa liihottaa perhosia (valurauta pannunalusta 11,90 e), lintuja myös korutelineessä 15,70 e ja welcome kyltissä 12,30 e. maileg-puput myös yksi muoti eläinaihe sisustuksessa Frederik-pupu L 64 e ja lopuksi kaakattavat kanaset taulut 9,90 kpl ja kanatyyny 15 e
                                                            Korutelineet MYYTY

                                             Kana MYYTY, kukko vielä jäljellä

Kaakattavat kevätterveiset sisustuskaupasta eurasta

3 kommenttia:

  1. Hei :)
    Olen samaa mieltä että kodin tulee olla oman näköinen olen myös useasti kirjoittanut samasta aiheesta..mutta en vissiin tässä nykyisessä blogissa..persoonallinen koti jossa se omaleimaisuus näkyy ja huokuu..vanhat tavarat ovat aivan ihania ja se ajatus missähän paikoissa tuokin esine on kiertänyt jne jne ja ne ihanat huonekalut, jotka kertovat omaa mennyttä tarinaa kolhuineen ja naarmuineen..
    Minä aikoinaan aloin kopioimaan koteja jotka olivat minusta vaan niin ihania mutta epäonnekseni en saanut luotua sitä tunnelmaa omaan kotiin mitä hain ja aina vaan menin ojasta aallikkoon..yritin vaihdella verhoja tein itse..ja ompelin monta tuhatta metriä...mutta eiiii jokin puuttui..
    Nyt olen löytänyt sen oman enkä enää ala kopioda mutta hyvät vinkit ja ideat ovat toki tervettuleita..jos minulla olisi erillinen keittiö olisi siellä kana aiheiset verhot höystettynä pitsillä..mutta kun olkkari avautuu nykyisellään keittiöön ja on yhtä isoa ikkunaa on ajatukseni mahdoton..
    Nuo kana taulut ja tyyny on aivan mahtavat..olen edelleenkin innostunut kana ja kukko tekstiileistä olihan minulla joskus omiakin kanoja ja maalaiselämä..
    Oikein mukavaa pääsiäistä sinulle :)

    VastaaPoista
  2. Unohdin vielä että minäkin käyn paljon kirppareilla ja kierrätyksessä ja kyllä vaan kun jotain kivaa löytyy niin olen hurjan iloinen.
    Eilen löysin 0,50e koristetyynyn päällisen ja se oli kuin uusi..minusta sekin oli löytö..

    VastaaPoista
  3. Olen Hannele aivan samaa mieltä, eli ei kopioida mut ihania vikkkejä ja ideoita otetaan vastaan =) Ja oikein hyvää pääsiäistä sullekin, vaikka sittten ilman kanoja =)

    VastaaPoista